Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Σοκ από Παπανδρέου: Είπα στους τροϊκανούς ότι είμαστε ανίκανοι…

Μετά από διεφθαρμένους μας είπε και ανίκανους ο πρωθυπουργός της χώρας. Θυμάστε πιστεύουμε όλοι τότε που ο κ. Παπανδρέου είχε πει σε ξένο τηλεοπτικό δίδκτυο, ότι υπάρχει μια συστημική διαφθορά στην Ελλάδα από επάνω μέχρι κάτω; Ε, τώρα είπε ότι υπάρχει και ανικανότητα.

Μεταφέρουμε αυτούσιο μέρος του διαλόγου στο Πολιτικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ, μεταξύ Παπανδρέου και Παναγιωτακόπουλου, από την εφημερίδα Real.gr, όταν ο κ. Παναγιωτακόπουλος τόνισε ότι η επιτροπή από την τρόικα «αγγίζει τα...
όρια της εθνικής μας κυριαρχίας». «Είναι ένα είδος εθνικής υποτέλειας» όπως είπε χαρακτηριστικά:

«Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Εγώ ζήτησα τεχνογνωσία. Από την αρχή άλλωστε όταν οι τροϊκανοί ζητούσαν διάφορα πράγματα εγώ τους έλεγα ότι είμαστε ανίκανοι να τα κάνουμε. Μετά άρχισαν… να το καταλαβαίνουν και αυτοί ότι είμαστε ανίκανοι.

Γ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Έχω διαφορετική αντίληψη για τον ελληνικό λαό, δεν είναι ανίκανος ή άχρηστος.

Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: (Σε έξαλλη κατάσταση) Είμαι πρωθυπουργός και να σέβεσαι αυτά που λέω. Να ανακαλέσεις.

Γ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Έχω διαφορετική άποψη για τον ελληνικό λαό. Και η τεχνογνωσία κατ’ ουσίαν σημαίνει πολιτική υποταγή».

Απορία: Αφού αισθάνεστε ανίκανος κ. Παπανδρέου, γιατί δεν παραιτείστε, να μας απαλλάξετε από την ανικανότητά σας;

Υπάρχουν χιλιάδες ικανοί σ’ αυτόν τον τόπο για να τον πάνε μπροστά.

Δυστυχώς όμως δεν λέγονται Παπανδρέου….


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου