Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

«Δεν είμαι πολιτικός. Είμαι υπάλληλος.» Ψωμί – Παιδεία – Παπαδήμος


Η δήλωση του Λουκά Παπαδήμου «Δεν είμαι πολιτικός» ενθουσίασε πολλούς δημοσιογράφους. Οι ίδιοι δημοσιογράφοι που αποθέωναν επί δεκαετίες το κάθε πολιτικό σκουπίδι που ξέσκισε τη χώρα ξαφνικά ενθουσιάστηκαν που ο Παπαδήμος δήλωσε πως δεν είναι πολιτικός.

Βέβαια, όταν κάποιος δηλώνει πως δεν είναι πολιτικός, πρέπει να πει και τι ακριβώς είναι – ειδικά, όταν έχει γίνει πρωθυπουργός μιας χώρας. Κανείς δεν έκανε τον κόπο να ρωτήσει τον κ. Παπαδήμο τι ...
είναι, αφού δεν είναι ....πολιτικός.

Από την άλλη, δεν χρειάζεται και πολύ μυαλό για να καταλάβεις τι είναι ο Παπαδήμος. 
Η σωστή και ολοκληρωμένη δήλωση θα έπρεπε να είναι η εξής:...

«Δεν είμαι πολιτικός. Είμαι υπάλληλος.».

Εγραψε ο Pitsirikos μοντάζ Γρέκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου