Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Χάρρυ Κλυνν: Οι ερωτήσεις που ξεχνούν στις δημοσκοπήσεις


Χάρρυ Κλυνν: Ο φίλος και συνεργάτης μου Λάκης Μπέλλος δημοσιεύει στο «Πάμε Λουκέτο» το πρώτο γκάλοπ για τον Λουκά Παπαδήμο.

Το γκάλοπ δίνει τα εξής αποτελέσματα:

Καλός 73%
Εξαιρετικός 84%...
Περίφημος 96%
Απίστευτος 102%
Δεν παίζεται! 131%
Θεός 245%
Ο λευκός καπνός πάνω από το Προεδρικό Μέγαρο 459%
Το χείλος του γκρεμού 880%
Και γαμ@ τους πρωθυπουργούς 1069%
Δεν ψήφισα Άδωνι Γεωργιάδη, δεν απαντώ 145.689 %

Ο φίλος μου ο Λάκης δεν συμπεριέλαβε στο γκάλοπ την σπουδαιότερη κατ΄εμέ ερώτηση:
Τους έχω γραμμένους όλους στ’ @@ μου, την οποία έθεσα εγώ συμπληρωματικά εγώ και δείτε το αποτέλεσμα!

ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΟΛΟΥΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤ’ @@ ΜΟΥ 11.000.568%

http://kostasxan.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου